۱۳۹۳ دی ۲۲, دوشنبه

خطرناکترین مطلبی که تا کنون نوشته ام: پدر خواندۀ مافیای ایران کیست؟ این مرد بی چهره!


او می تواند زمان را متوقف کند!

من رفته ام و شما را بی سر و سامان و یتیم! رها کرده ام. هر روز که می آیید و به سیرک سر می زنید دلم برای پذیرایی تان تنگ می شود. اما باید مقاومت کنیم تا مداومت کنیم و چاره ای نیست. خواستم در این هنگام ترک موقت صحنه ذهن شما را در گیر کنم با "دن کورلئونۀ ایران کیست"؟ زیرا خودم مدت هاست که با تقریب 95 درصد مطمئن شده ام که این مرد بی چهره کیست و چه نام دارد. اما چون این تو بمیری از آن تو بمیری ها نیست و خطر جانی احساس می کنم هیچگاه بشما نگفتم او کیست و چرا؟


حالا هم قصد معرفی اش را ندارم و می خواهم چند تا آدرس کج و کوله بدهم که شما خودتان بروید پیدایش کنید و بهرنامی که رسیدید کامنت بدهید و باهم دیگر بحث کنید. بدیهی است که چه نام شخص در میان همان نام هایی باشد که شما حدس خواهید زد یا نه؛ من نفیاً و اثباتاً نظری نخواهم داد و خود شما به نتیجه گیری خواهید رسید. اما برای پیدا کردن کسی که چهره ندارد و یک هیچکس است این دو سر خط را دنبال کنید:

الف- همۀ قربانیان او امی هستند و از نظر سواد و مدرک یا دیپلمه هستند و یا زیر دیپلم. اگر هم ادعای مدرکی بکنند معتبر نیست و ممکن است بعد از وارد شدن در مافیا برای شان خریده شده باشد. از شهرام جزایری جلوتر نمی روم تا می رسیم به امیر خسروی و می آییم به بابک زنجانی و رضا ضراب و حالا صاحب پدیدۀ شاندیز. محتمل زنوزی و هدایتی و حسن رعیت و از این قبیل هم توی نوبت باشند.

ب- هیچکدام از قربانیان پدر خوانده عقبه ای ندارند نه از خانواده ها خبر خاصی است و نه در جامعه پشتوانه ای در بخش نخبگان و جامعۀ تحصیلکرده. لذا لو رفتن و دستگیری و محاکمه و مرگ اینان هیچ حساسیتی در جامعه ایجاد نمی کند. البته پدرخوانده تلاش می کند که افرادش دستگیر و اعدام نشوند مگر زمانی که دیگر قربانی بدرد هیچکاری نخورد و زنده بودنش دردسر تولید کند. البته یک علامت اصلی هم این است که هیچکدام از قربانیان او پای فرار ندارند از ترس دن کارلئونه!

پ- خب حالا بگردید دنبال مردی که خودش هیچکس است و در عین حال همه کس هم است؛ و قربانیان همکار و برگزیده اش همه فقط یک "هیچکس مطلق" هستند. این یک بازی سرگرمی است که شما باید حلش کنید و کمی گرم شوید در جستجوی ذهنی! یا...هو

۶۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام. پبشنهاد می کنم در ابتدای مطلب عکسی از ایکاروس بگذارید.

ناشناس گفت...

فقط يه سوال ، اين ادم معروف هست يا نيمه معروف يا گمنام( منظورم از نيمه معروف اينه كه براي خواص و اهل سياست شناخته شده باشه وبراي ديگران ناشناس)

ناشناس گفت...

تیمسار عزیز
عجب بازلی

ناشناس گفت...

تیمسار عزیز
پدر خوانده ها بر اثر جریانات سیاسی بوجود می آیند. حسن نشد حسین! اصغر نشد اکبر! بجای تیز کردن تیغ بر علیه اشخاص بهتر است کلی نگر باشیم و بحث های مفید تری را شروع کنیم.یک گفتگوی و مصاحبه خیلی مهم بین چند تن از فعالان مبارزه انجام شده است که می تواند بحث و تفسیر های خیلی مفیدی را در پی داشته باشد.منصور اصانلو,محمد نوریزاد و سخنگوی جیش العدل!!
موضوع مصاحبه این است:
استراژی مبارزه با جمهوری اسلامی؛ مسلحانه یا مدنی؟

https://www.youtube.com/watch?v=HYvw4qPjI80

اگر شما موافق باشید دوستان نظر خودشان را در این مورد بنویسند.

ماکسیموس دسیموس مریدیوس

Dalghak.Irani گفت...

جناب ماکسیموس دسیموس مریدنوس

"من روشنفکر نیستم اما روشنفکران را دوست دارم" دلقک ایرانی. دزیده شده از "من ورزشکار نیستم اما ورزشکاران را دوست دارم" امام خمینی با یک (ره) گنده.
حداقل این است که من اگر روشنفکر نیستم خودم دلقکیم را قبول دارم و هستم.
نا امیدم کردید اگر عضو سیرک من هستید: ضمیران میزگرد بگذارد و مهمانانش هم نوریزاد و اصانلو و جیش العدل باشند. حتماً - با تأکید بر حتماً - راه حل ایران بدبخت تتق می زند بیرون در ایکی ثانیه.
داداشم هر کسی را بهر کاری ساخته اند. نوریزاد را برای کوشش انفرادی کفن پوش. اصانلو را سخنگوی جسور کارگران تحت ستم. و جیش العدل را برای پیاده کردن پرچم داعش در ایران. ضمیران هم که برو جلو باد بیاد دا..............ش! یا...هو
ممکن است اگر شما عضو سیرک باشید و اینقدر نا امید. رفتم و خودم را سپردم به دل پیچه و گوش کردم به این همه سلیقۀ های کلاس تو حتماً. یعنی من تا حالا شما را به اینجا رسانده ام. وای برمن. یا...هو

ناشناس گفت...

پیش داوری نکنید تیمسار عزیز!
اولش من هم فکر کردم که همانگونه است که شما می گویید ولی ترکیب شرکت کنندگان با نگرش های مختلف جالب بود. خود نوریزاد هم در اول مصاحبه می گوید این خیلی خوب است که این طیف مختلف فکری حاضر به گفتگو شده اند. یعنی حقایقی را که ما سعی در پنهان کردن و پس زدن از ضمیر خودآگاه داریم, بعد ها بصورت جدی تری و بدون مهلت زمانی برای فکر کردن خود را نشان خواهند داد را واشکافی کنیم.از طرح بحث نباید هراسید. حداقلش این است که شما را در موضع محمد نوریزاد فرض می کنیم و البته موضع من به اصانلو بسیار نزدیک است.
با تشکر از کنترل اعصاب شما!

ماکسیموس دسیموس مریدنوس

Dalghak.Irani گفت...

آدم های بی چهره در ورژنی که ما داریم حرف می زنیم آدم بسیار معروفی است که گمنام می نماید. مشخصۀ اصلی او این است که هیچکس برای او تصمیم نمی گیرد. او خودش تصمیم می گیرد که چون سایه در کجا باشد و در کجا نباشد. چه موقع و در کجا ظاهر شود و چگونه و بلافاصله در همانجا مفقود بشود. بدون چهره نه تنها معروف باید باشد برای ارتباطات بلکه باید بسیار مخوف باشد برای تصمیمات. او یک شبح است که کسی نمی داند کجاست در عین حال همه می دانند که هست. فقط نامش ماند که دیگر تحریکم نکنید. خلاصه دنبال یک بابک زنجانی نگردید برای ادارۀ چنین مافیای پیچیده ای. یا...هو

ناشناس گفت...

دلقکِ عزیز با این آدرس که شما میدی میخوره به اسفندیار یا نهایت اون مشاوره احمدی‌ نژاد که می‌گفتن فقط به دهانِ اون نگه میکنه. دور و داخل. تازه تو انتخابات ۸۸ هم یه کارایی کرد.

ناشناس گفت...

جدیدن سریال house of cards رومیدیدم با این نوشته یک کم میخونه!

ناشناس گفت...

باید یک کسی از موتلفه باشد یا رفیق دوستی کسی از کسانی که در همان اوایل انقلاب دستی بر اتش داشتند ولی رفتند از پشت صحنه گردانی کردند

ناشناس گفت...

فکر کنم تو این زمینه نظرتون به نظر نوریزاد نزدیکتر باشه....پدرخونده رو میشه لابلای نوشته های محمد نوریزاد پیدا کرد.....حدسم چطور بود دلقک جان.؟

ناشناس گفت...

رفیق دوست \ اژه ای

خ گفت...

دلقک عزیز

انصافا برای حل این معادله که شما مرطح کردی اطلاعات اندک است، مثل چند معادله سه مجهولی که تنها یک متغیر آن را می دانیم، عقلا محال است..
اما حال یک سوال، این پدرخوانده شما یک فرد حقیقی است، یا حقوقی یا اصولا یک نوع ایده است؟

ناشناس گفت...

نه اسفندیار نیست.
شاید منظورشون سردار و.... باشه
یزد

ناشناس گفت...

دون کورلئونه خیلی جوونه زیر 50 سال

رضا گفت...

خان مظفر، ساکن گراند هتل!

ناشناس گفت...

جواب معمای شما خود حضرت آقای خامنه ای است. فقط این می ماند که خودتان زحمت بکشید و با یکی دو مثال نشان بدهید اوج گرفتن و قدرت گرفتن افرادی مثل شهرام کزایری و یا بابک زنجانی در ارتباط مستقیم و پنهان با حضرت ایشان بوده.

ناشناس گفت...

برادر عاقای خامنه ای!

ناشناس گفت...

بدون شک ، شخص شناخته شده رفسنجانی میباشد اما آن خود نیز نقابست از چهره اصلی که ناشناس هست و خواهد بود .
و اما سیر تحولات این 36 سال همواره حول محور ایشان بوده است و تحت نظر و شعاع ایشان .
بهترین و زیباترین بازی ایشان باژه دوره احمدی نژاد است . در واقع دوران احمدی نژاد نقطه عطف جمهوری اسلامی جهت پوست اندازی عالیجناب و نظام ایشان بود . در این دوران نه تنها به ایشان ظلمی نشد بلکه پوست اندازی مثبتی در جامعه ایجاد کرد برای حفظ خود و نظام که در آینده و تاریخ بیشتر نمود مینماید . در این پازل و نمایش قدرت تنها عضو خنثی و بی اثر و بی اراده اما تا حدودی موثر جناب آقای خامنه ای و عوام آن هستند که نقش کاتالیزور این پوست اندازی را ایفاد میکنند .
این پازل ها در اشل بزرکتر از ایران باید چیده شود . اول خاورمیانه و سپس جهانی . این پازل بر مبنای خاورمیانه جدید میبایست چیده شود .
خاورمیانه بارور شده اکنون به درد زایمان رسیده است و نوزاد این درد زامیان تولد کشور کردستان خواهد بود که تولد هر نوزادی تحولات خاص خودش را خواهد داشت . شاید ایرانی فدرالیزه با گستردگی بیشتر یا شاید خاورمیانه ای بدون ایرانی موثر که احتمال اول منطقی تر برای آینده ای بهتر است .

ناشناس گفت...

حجازی بیت رهبری

یک تحکیمی

هوشدار گفت...

من فکر می کنم حجت الاسلام میرحجازی مسئول اطلاعات بیت رهبری است.

ناشناس گفت...

محمد غرضي ، مشخصاتش به همه اين ادرسايي كه دلقك مي ده مي خوره

مخلص اقا دلقك هم هستيم خيلي ، جهانگير ميرانشاه

ناشناس گفت...

کیفیتیست به نام " ایرونی بازی "

ملغمه ای از زرنگی و تنبلی و با هوش زیاد در عین حال خیلی هم خنگ ، وطنپرست و در دفاع از وطن رگهای گردنش بیرون میزند در همان حال که آماده است جرینگی معامله کند مام وطن را و مادر وطن را . . . در ایکی ثانیه . . .
معذرت میخوام .
خلاصه موجود غریبیه این یارو که شما میفرماین .

ناشناس گفت...

باید Biggus Dickus باشد:

https://www.youtube.com/watch?v=X4ID6N-Gc9M

بابک

ناشناس گفت...

گلپایگانی

(سایه)

ناشناس گفت...

من كه معتقدم سيد محمد غرضي هست با اين نشاني كه شما داديد ، همه جا هست و هيچ جا نيست ، قدرتمنده ولي مردم از قدرتش بي خبرند ، به حد كافي هم كه پولدار هست و ...

پدر خوانده گفت...

من همان پدر خوانده ام عمرا بفهمید کی هستم؟؟حتی دلقکتون هم بلوف زده...

ناشناس گفت...

درست است که این حرکت شما توهینی به معظم له باهوش و جناب رسماجانی است، اما...
با توجه به عکس قبلی و این عکس
۱.خوش چهره
۲.آقازمانی (ابوشریف)
و شاید...
۳.غرضی با توجه به احترام خاصی که تو انتخابات بهش میذاشتن
۴.ابراهیم یزدی
M.B.

ناشناس گفت...

چیه تیمسار.دوباره تیری توی تاریکی انداختی. اینجوری که پیش میری باید به تئوری توطئه باورمند شویم.نظام پدر خوانده ندارد. اطاق فکر دارد. همه با هم مشغو لند. اگر پدر خوانده ای هم باشد. در بیرون است.و ایضا همه دستها در یک کاسه.... دستهای الوده..! مانی

ناشناس گفت...

ولی من هنوزم فک میکنم قاسم سلیمانی باشه

Dalghak.Irani گفت...

مشخصات را در نظر نمی گیرید. یک همه کاره و هیچکاره دن کورلئونۀ اصلی است و حدس های شما می توانند جزو دست هایش باشند بنظرم. البته همه پرت نبودند. تازه شاخص مشترک با عوامل لو رفته تا کنونش هم مهم است. یا...هو

ناشناس گفت...

تیمسار عزیز چرا تازگی ها همه نظرات من را بلاک می کنی ؟ من که هم مودبانه می نویسم ، فکر هم نکنم خیلی پرت و پلا بگم ؟ یک نفر ادم

Dalghak.Irani گفت...

یک نفرآدم عزیز
من هیچ نظری را ازجمله نظر مبارک شما بلاک نکرده ام. تازه نظری را هم که فرستنده اش نوشته بود منتشر نکن پابلیش کرده بودم در شتابی که درنگ جایز نیست این روزها. پس سیاهچاله ها را بگرد ببین نظراتت کجا دفن می شوند به اینجا نمی رسند. یا...هو

ناشناس گفت...

منظورت سلطان خراسان که نیست ؟

ناشناس گفت...

تیمسار عزیز, سرهنگ است یا حقوقدان؟

ناشناس گفت...

دلقك جان، من خيلى در گير آدمها و مهره هاى جمهورى اسلامى نيستم غير از تيتر خبرها و برنامه هاى سيرك وقت زيادى هم نمى تونم براى تجزيه تحليل خودم بگذارم، ولى فكر كنم پدر خوانده اول باز نشسته شده مثل مارلون براندو كه خود خامنه اى بوده و سپرده به مجتبى مثل ال پاچينو، كه سربازهاى مافيا به راحتى فدا ميشند مثل زنجانى و غيره، البته پدر خوانده يكى دو تا دست راست و چپ هم داره براى راست و ريست كردن پياده هاى مالى و اقتصادى كه يكيشون رفيقدوسته، طبق نظر دوستان خانواده رقيب هم زير نظر رفسنجانى و شركا مى چرخه.
اين هم نظر سينمايى بنده .
ارادتمند. افشين قديم

ناشناس گفت...

سلام
دوباره خوندم. همچین راهنمایی بدرد خوری هم نکردید انصافا. ولی من نظر افرادی رو که اشاره به م.ح کردند رو هم پسندیدم. یا همون که من گفتم یا همین م ح
یزد

ناشناس گفت...

- طرف حتما باید در بیت باشد زیرا باید هم بتواند جو تغذیه کننده رهبر را کنترل کند و هم تنظیم و هدایت دستورات را به ارگان های مربوطه را در اختیار بگیرد و هم به پول های بی حساب و کتاب دسترسی داشته باشد. او هیچ کاره است ولی بواسطه وابستگی خونی به رهبر همه از او حرف شنوی دارند. رهبر نیز او را در حد خود می بیند زیرا گفته بود که او آقازاده نیست بلکه آقا است !
- آیا او آسید مجتبی خودمان نیست !! که با میرحجازی بیت شبکه مخوف مافیایی پشت صحنه کشور را هدایت می کنند ؟

یک تحکیمی

ناشناس گفت...

فکر نمیکنم منظورتون یه شخص حقیقی باشه ... درسته ؟؟؟

ناشناس گفت...

حالا هر کسی‌ یا دسته‌ای باشه این پدرخوانده که میگی‌ ، چه فرقی‌ میکنه ؟ میخوای تیمسار خداحافظیت با هیجان همراه باشه ؟ الان که میبینی‌ کبریت گرفته‌اند زیر ماتحت میلیونها مسلمان سرخورده از دنیا و کم امید به اخرت. اینهمه خبر قابل تحلیل هست ، اینهمه مشکلات اجتماعی ( که ریشه تمام بدبختی سیاسی ما ملت از این ناهنجاریهای اجتماعی ناشی‌ میشود ) هست ، بعد تو خواننده هاتو میندازی تو گرداب اینکه بگن این پدرخوانده کیه. هر خری هست از صدقه سر بی‌ فرهنگی و بیسوادی ما حالا شده پدرخوانده. من عقیده دارم پدرخوانده‌ای وجود نداره ، هر چی‌ هست خود ما ملت هستیم که توی سر خودمان می‌زنیم مثل قضیه سیمرغ و سی‌ مرغ. متأسفانه سیرک وزین شما ( در ابتدا)، در حال دگردیسی به یک دکان خاله زنکی است و به نظر من بهترین تصمیمات همین است که مدتی‌ تعطیلش کنی‌ و با خودت خلوت که این چاره کار نیست که آب به آسیاب دشمن بریزی. بلکه آن تغییرات بسیار کندی که تو در نوشته‌هایت به آن دل‌ بسته‌ای با کار فرهنگی‌ زودتر حاصل میشود تا اینکه از عده‌‌ای آدم که از زیر لحاف مهمترین اخبار مملکتشان دور نگه‌داشته میشوند بخواهی که سر نخ اصلی‌ کار در مملکت را شناسایی کنند. نکن از این بازیها که وقت گرنبهاست و عمر گران میرود از کفّ.

ناشناس چراغ اول گفت...

شما میگی بی نشان، بی نام،سایه، هیچ کس..

اونوقت خودتون چطور با 95% قطعیت میگید این نایافتنی رو پیداش کردید



عجب تناقضی!

آرسین گفت...

تیمسار گرامی،
این بار حقیقتا "سیرک" راه انداخته ای و یک موجود یه سرو دو گوش رو میخوای به مردم نشون که بدی که زهرش زهر افعی و قدرتش قدرت فیل و صداش صدای شیر و پنجش پنجه عقابه!

کلاه بچرخونین...!

موفق باشی

ناشناس گفت...

یار محمدخان کرمانشاهی
1_ احتمال می دهم شخص مورد نظر و.ح باشد که از متنفذان بیت است (حجازی نیست چون مدتی است قدرتش در بیت کاهش یافته) اگر درست گفتم بگو
2_ تیمسار چطور شده از تحلیل رسیدی به طرح معما و چیستان؟
3_ تابستان سال آینده تابستان سرنوشت است.

Dalghak.Irani گفت...

فکر نمی کردم حاج محسن اینقدر گمنام و دور از ذهن باشد و الا مطرح نمی کردم. البته که رضایی بچه اش را نتوانست کنترل و تربیت کند تاچه رسد به ادارۀ دست و پاهایی در حد محسنی ازه ای و سایر زیر دیپلمه هایی که کارگزارنش در همه جا هستند یا من خیلی کم هوش هستم یا شما ها بیشتر از من آدم های شوخی هستید. یا...هو

ناشناس گفت...

باید گلپایگانی باشد...رییس دفتر خامنه ای

ناشناس گفت...

ریشه های خانوادگی این شخص به لبنان نمی رسد؟ یک راهنمایی دیگر بفرمایید؟

عصبانی گفت...

آقای محترم؛ گیرم ما گفتیم پدرخوانده آقا مجتبی است یا اکبر شاه است یا مصباح است یا اصلا دقیق زدیم به هدف و اسم طرف را دقیقا گفتیم. بعدش چه ؟ مثلا اگر نصف مردم اعتقاد دارند همه مملکت روی سر انگشت رفسنجانی میچرخد و باقی هم بیت جناب رهبر را همه کاره میدانند چه فرقی خواهد کرد اگر بدانیم فلانی که نه چهره دارد نه نشانی و نام آشنایی همه کاره است که شما اینقدر از کشفت مشعوفی و هراسان سرت هستی؟ خواستی کامنت دونی را روشن نگهداری یه نخود سیاه دیگه پیدا میکردی.

ناشناس گفت...

قرار بود نگید، ولی‌ گفتید...!!!

Dalghak.Irani گفت...

حالا هم که گفتم طلبکارها ولم نمی کنند. و مرتب در محکمه ام که چرا چنینی و چرا چنان. یکی هم نیست به ایشان یادآوری بکند که هرکس دوزار داده بیاد دو میایارد تومن بگیرد. پدر جان من کاری که از دستم بر می آمده کرده ام و هرکار دیگری هم که خودم تشخیص بدهم می کنم یا نمی کنم. به هیچکس هم قول نداده ام که به تنهایی رژیم ایران را ساقط کنم. و یا آگاهی مردم ایران را جزو وظایفم تعیین کرده باشم و... لا اله الالله... به اینجا که رسیدم دلخوریم از کامنت های چه کن چه نکن برطرف شد و ادامه ندادم...

ناشناس گفت...

دلقک جان
شنیدی که محمدجواد ظریف دویده ژنو تا هول هولکی هر چه زودتر توافق را به انجام برسانند؟ آقایان بد جوری ترسیده اند.فیلم راهپیمایی کری و ظریف هم عجیب بود. مذاکرات کمدی شده است! لابد فردا سر راه به یک کافی شاپ هم خواهند رفت البته مهمان ظریف! مذاکرات اینطوری تا حالا ندیده بودیم! البته یک معنای سمبلیک نهفته در این راهپیمایی دیدم و آن اینکه جان کری دارد "ظریف را راه می برد" ولی این را بگویم که توافق عجله ای راه بجایی نمی برد.آجر سست و بی ملاتی است بر دیوار فرو ریخته مذاکرات. حوادث بزرگی در راه است . شاید بزودی میرحسین آزاد شود.یک کم دیگر بی پولی می خواهد تا هر مجنونی را سر عقل بیاورد.

ناشناس گفت...

فکر می کنم این فرد مرتبط با حزت موتلفه باشد. لینک رو دوستان ببینن شاید حدس درستی بزنن
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%AD%D8%B2%D8%A8_%D9%85%D8%A4%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%87_%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C

ناشناس گفت...

دلقک عزیز،

شما کار خودت را خوب انجام دادی و نگران نباش زمان همه چیز را حل می‌کند. اما چیزی که از این معمّا گیرِ من آمد این بود که ما همه داریم برای احمدی‌نژاد بازی می‌کنیم. حتی روحانی باهوش و تیم‌ همراه + ۸۰ میلیون ایرانی‌. ۷۰۰ میلیارد دلار پول ناپدید شده و ما هنوز دنبال افراد بی‌ نام و نشان هستیم. این ۷۰۰ میلیارد کجا رفته؟ یادمان باشد ورشکستگی آمریکا برای ۷۰۰ میلیارد دلار بود. چرا ردی از آن‌ باقی‌ نیست؟ ما باید دنبال زنجانی، محسن قهرمان، رحیمی و سعید مرتضوی باشیم؟ سهمِ اسفندیار، احمدی‌ نژاد و هاشمی ثمره این وسط چیست؟ چرا این افراد همه در ۲ سال آخر مطرح شدند؟ در ۶ سال اول این ۷۰۰ میلیارد کجا رفت و چه شد؟

ناشناس گفت...

غضنفر را بردند مسابقه بیست سوالی و قبل از مسابقه هم به او گفتند که جواب بیسکویت است!
مسابقه شروع شد:
غضنفر پرسید؟ یک کوییته ؟!
نه!
دو کوییته؟!
نه!
...
....
.....
هیجده کوییته؟
نه!
نوزده کوییته؟!
مجری ذوق زده گفت نه ولی خیلی نزدیک شدین! حالا بگویید چیست؟
غضنفر هم بادی به غبغب انداخت و گفت:
پفک نمکی نیست؟!!

حالا شما هم جواب را گفته ای برخی از خوانده ها هنوز ول نمی کنند!

گمگشته گفت...

سلام تیمسار
هر کی ناراحت راه باز جاده دراز... بیشتر از یک جمله براتون نباید گذاشت که همان هم زیاد.
اما در مورد پدر خوانده باید عرض کنم چندان موافق فرمایش شما نیستم.
اگر این فرض را قبول کنیم که برادران این حجم از دارایی ها را برای جنگ قدرت می خواهند نه عیش و نوش فکر می کنم در ایران منابع تقسیم شده است. برخی منابع مشترک است مانند گمرک،مسیر سبزی در آن وجود دارد که کلیه وابستگان و معتمدین نظام از آن مسیر بدون هیچگونه محدودیتی امکان ورود و خروج دارند. اما برخی منابع اختصاصی است، که در مورد حاج محسن(نه من بچه بالام نه نزذیکانم) راویان گفته اند که ایشان سلطان جابجایی سوخت ایران هستندو دیگران هم بر اساس رتبه برخی کالا ها را در اختیار دارند. البته که دوستان از جمله حاج محسن در یک فیلد فعالیت ندارند اما در برخی زمینه ها قدرت مطلق را در دست دارند. لازم است یاداوری کنم هیچ یک از نام های که دوستان آورده اند به شخصه در صورت بررسی شاید بیش از یک خانه سندی بنامشان نباشد اما همگی آنها افرادی مانند امیر خسروی ها و زنجانی ها دارند.اولین چیزی که این افراد نزد پدر خوانده ها به گروگان گذاشته اند افراد خانواده هایشان است به همین دلیل هیچکدام پای فرار ندارند.
یکی از اتفاقاتی که در دوران احمدی نژاد بشدت سرعت گرفت پخش اطاعات طبقه بندی شده در جامعه بود و همچنان هم ادامه دارد. شاید و تنها شاید این اتفاق زمانی بتواند نظام را بسختی دچار دردسر کند.

همیشه سلامت و پرتوان باشید.

ناشناس گفت...

اگر منظورت محسن رفیق دوست است او را که مهدی خزعلی افشا کرده بود.

ناشناس گفت...

نه اشتباه شد. ظاهرا رضایی را گفته بودید. اما باید روابط مستحکمی بین او و رفیق دوست باشد. البته همه اینها پادوهای عالیجناب یه روز سرخپوش و یه روز سبزپوش و حالاهم بنفش پوشند.
خودتو چرا خراب میکنی با این آدرس غلط دادن ها برادر ایبرال.
بهزاد

ناشناس گفت...

محسن رفیق دوست، مسافر کش مهرآباد - بهشت زهرا در ۱۲ بهمن ۵۷، وزیر سپاه... همانکه برادرش را از اعدام رهانید.
حالا یکی‌ باز میاد میگه: محسن رضایی رو میگی‌؟!!! :)

ناشناس گفت...

دلقک جان اومدم دیدم نظر منو هنوز منتشر نکردی مث اینکه سیستم کامنت وبلاگت مشکل پیدا کرده یه چک بکن. به هر حال دوباره می فرستم کامنت مو:

دلقک جان بعد از این همه مدت وبلاگ داری راه و چاه داغ نگه داشتن تنور رو نشون دادی که خوب بلدی. شیوه نوشتنت رو خوب تنظیم کردی یکی به نعل یکی به میخ...نه سیخ بسوزه نه کباب...همونطور که خودت تو پست قبلی گفتی این باعث مهندسی ذهن خوانندگان میشه که مثلا شما بی طرفی
ولی دلقک جان دوره ی بی طرفی دیگه گذشته باید طرفدار باشی کیش و آیین دلقک بودن البته اینه که همه رو با چوب طنز نیشدارش بزنه دلقک باید انقلابی باشه همه ریشه ها و اصول و کلا وضع موجود باید توسط دلقک به ریشخند گرفته بشه ولی شما گاهی این رو انفعال اشتباه میگیری و دم خروس تمایل به سنت ها و ریشه ها و محافظه کاری افراطی بدجوری تو چشم میزنه...
حالا در راستای همون سیاست جذب خواننده با یه داستان علمی-تخیلی جذاب ادعا می کنی که دون کورلئونه ایران رو پیدا کردی!...بعد از این همه مدت تحلیل نوشتن که کم کم میشد چشمه هایی از بلوغ و پختگی رو در نوشته هاتون دید دوباره برگشتی سرخونه ی اول به ریشه هایی برگشتی که تمام ایرانیان درگیرش هستن...مرد حسابی بعد از این همه مدت اومدی میگی کار کار انگلیسی هاست! یکی از ریشه های بدبختی ایرانیان همین توهم تئوری توطئه و فرافکنی مشکلات یا پروجکت کردن و شکستن کاسه کوزه ها سر یک موجود مرموز و مخفی هست که در پشت پرده کارها رو اداره میکنه!...گمان می کنم اتفاقا این مرد پشت پرده این پدرخوانده ی عامل تمام بدبختی های ایران همین مستر توهم توطئه هست. آقای توطئه دون کورلئونه ی ایران!...در عصر انفجار اطلاعات در عصری که دولت ها با چند گوشی موبایل به زانو در میان صحبت از این چیزا اون هم در یک وبلاگ مثلا جدی و تحلیلی که قراره ایرانیان رو روشن کنه فاجعه ست...
مشکل ایران خیلی روشن و ساده ست اگر قرار باشه برخی آدما رو مقصر بدونیم بازم خیلی ساده میشه نام برد: خامنه ای، جنتی، سرداران سپاه، مکارم شیرازی و سایر آخوند های قم نشین و گور نشین و حتی خود مردم ایران یکی از اصلی ترین عوامل بدبختی خود هستن...همین دیگه...مثل همه ی دلقک ها گاهی هم قاط میزنی...

وندتا.

ناشناس گفت...

سلام تیمسار دلقک جان عزیز:
من فکر میکنم دن کورلئونه سیستم همون حاج اقا وحید مسئول امور ویژه بیت رهبری هستند که نقش بسیار مهم وتاثیرگذاری در همه مقاطع از انتخابات کرفته تا حصروزندانی کردن معترضان 88 از قبیل آقایان تاجزاده وابطحی وصفایی فراهانی و... به عهده داشته ونزدیکتر از گلپایگانی ومجتبی به رهبر می باشد.که بعد از اون کشیده ای که از وردی نژاد از اولین فرماندهان سپاه قدس بر سر تمرد از اعزام شدن به بوسنی خورد ستاره بختش فروزان شد.

ناشناس گفت...

برای یافتن دون کرلئونه باید ردش رو پیدا کرد . تمام قربانی ها به بانک وصل بوده اند . وام های میلیاردی از شبکه بانکی گرفته اند . دوست صمیمی دون کرلئونه در بانک ها نفوذ زیادی دارد . اول باید یقه سفید رو پیدا کرد
دون کرلئونه یه شبکه رسانه ای قوی هم داره . به یاد دارید که اولین سایتی که بابک خان زنجانی رو نشونه گرفت شایت آینده بود . این هم یه نشونه دیگه

دلقک جان اگه دارم راه رو درست میرم بگو تا ادامه بدم

ناشناس گفت...

راجع به این چه می گویی تیمسار جان! آیا فرار به جلو است؟
متن مصاحبه جدید رفیق دوست

http://www.tabnak.ir/fa/news/471259/%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D9%8A-%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%AF-%D8%B1%D9%81%D9%8A%D9%82%D8%AF%E2%80%8C%E2%80%8C%E2%80%8C%E2%80%8C%E2%80%8C%E2%80%8C%E2%80%8C%E2%80%8C%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%87-%D8%B2%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%D9%8A